Friday 1 April 2011

HAHAHAHA

tadikan aku online semua web yg aku ade ,sampai je kt formspring ,aku terbace ade org ni ckp justin babieber ,babi lebih kurengg cmtu lah ,die pun send kt oranngg ,sekali ade akak tu reply mcm ni 

Siapa kata aku bela dia? Yang kau tetiba hantar soalan yang tak berupa soalan tulis justin babieber tu dah kenapa? Untuk pengetahuan kau, teruk macam mana orang tu pun, tak payah la sampai panggil dia macam tu. Memang dia bawak unsur iluminati tapi kau tu siapa? Orang Islam ke? Kalau orang Islam. kita melawan guna cara Islam. Kau doa kan JB tu terbuka hati dia, untuk memeluk agama Islam. Bukan kah Islam mengajar kita menyampaikan dakwah secara berhemah? Aku pun tak sempurna nak cakap bab agama ni tapi memang jelas, kau panggil JB tu macam babi berdosakan? Maaf la, aku memang bukan peminat JB ataupun haters dia. Harap maklum. Sekian. Assalamualaikum.


hahahha ,AMIK KAU ,TEROS TAKDE DAH AKU TENGOK ORG TU MENJAWAB JAWAB LAGI ,HAHAHAHA


p/s : saya bukan peminat JB oke ,hanya untuk cerita sahaja (:

No comments: