Thursday 24 March 2011

BLURPSS !

haihai ,kenapa aku rasa sekarang aku dah start malas balik nak merajinkan diri study?
why qila? why? fuhh tolonglah ,aku taknak dah jadi macam tahun lepas ,main je keje ,haisyhh !
aku nampak buku pun rasa menyampah je pandang ,dan aku rasa sekarang nak tido je harihari ,
malas nak pergi sekolah .YA ALLAH ! mintak2 jauhkan drpd style  belajar tahun lepas .
takpelah ,atleast aku takdelah rasa meronta ronta taknak belajar langsung ,ingat qila PMR ! PMR !


folio oh folio ! lagi satu benda paling taksuka ,menyusahkan gila ,dalah wajib ,
for markah pmr pulak ,fuhh !!!!!!!
MUAHAHA ,asal mesti batch kitorang je selalu malang hah ? bak kata cikgu sejarah
 "hah ! padan muka ! tahun kamu ni memang malang ,memang sangat malang ,orang lain dulu folio tajuk senangsenang ,sampai kamu susahsusah " ye ,memangla aku sukaa sangaat nak carik bahan2 folio tu .


lagilagi folio ,sivik pulak ,nanti geo pulak ,and cikgu sejarah ckp ,seni pun ade folio jugak ,makhaihai !
hancurlah markah aku bab seni seni ni ! pegang berus lukisan pun menggigil ,mcm sarang tikuslah lukisan kalau aku yg lukis .


lagi satu bm ,batch kitorang kan yg last pakai novel2 komsas tu ,batch budak bawah dah pakai buku lain .
cikgu cakap ,bahaya jugak takut tahun ni komsas masuk plot ,hadoiyy !
 sebab plot TAKPERNAHPERNAH masuk lagi .insyaAllah aku boleh buat ,aminn


p/s :kelas lewat harihari ,kelas tambahan setiap bulan minggu kedua and empat ,kelas hari sabtu lagi .
aku rasa memang rugi and macam hape je aku belajar kalau takdapat straight A .insyaallah bolehnya .


ASSALAMUALAIKUM (:

2 comments:

*cik syu* said...

tido lg best !

*serius kakak tipu :)

QILA :) said...

haha ,tido ? nikmat ape ,nak bangun balik payahh