Friday 25 March 2011

HARINI PUNYA CERITA

ehemm hemm ,erkk pagi tadi bangun mengejut ,fuhh !! gilalah ,ni semua cerita seram kat fb aku baca semalam ,haisyhh .hambik kau ,sampai mimpi mimpi sekali .alarm phone pulak dalah kuatt gila ,yela nak kejut budak skola bangun harhari en .


dlm bas cerita kat elya pasal cerita hantu tu ,seram kau tau ! elya pun takut !
sampai sekolah si minah ni ajak pegi toilet pulakk ,HAHAHA ! asyik terbayang bayang je cerita tu .dari jauh dengar pulak si pontianak melalak pulak ,sapelagi kalau bukan AIN .wani ada sekali .ain masuk dlm pegi cakar cakar pintu elya ,hahah mencarut terus !


lepastu jumpa tyra ,cerita pulak pasal dia pengsan semalam masa main bola tampar ,hah hambikk kau ,pergi tahan bola yang budak laki tu baling sape suruh ,dalahh diorang baling kuat gila ! jiya pulak sampai kecik kecikkan lagi mata ,nak cover pakai lens ,colour pink pulaktu ,memang nampak ah ,tyra pun same colour coklat .dalam kelas aku cerita dekat aini pasal cerita hantu tu ,hahaha takhabis habis tutup telinga .seramgilalawehhh !!!


BURKK !!punyalah lapar dalam kelas tadi ,time rehat tadi beli bubur ,HAHAH first time beli bubur ,selama ni rasarasa dekat diorang je ,HAHHA save duit kan .


then masuk dewan ,ada perbincangan pasal folio sejarah ,AHAHAHA ,depan sekali doo aku duduk ,bagus tak ? sementara tunggu cikgu amiza and cikgu faridah bagibagi kertas 2 set , hahahaha cikgu rosmini bukak lagu celine dion -my heart will go on .gio -bila cinta . tiara -asmaradana .
hahha apelagi ,peluang en ? nyanyi ahh .kau nak tau !! markah folio sikit je , markah penuh 12 je ,HAHAH
nak buat punyalah sengsara , macam nak buat show 12 juta ,kena prepare banyak bahanlah apalahh gambarlah ,gilalahh macam macam nak kena ada ,kalau boleh setebal tebal novel lah folio tu nanti  !!
ulang balik qila berapa  markah dia  ! 12 SAHAJA .okaylah seronok jugak dalam dewan tadi .takdelah aku rasa nak tido ,hahaha tido ?mau kene hempuk dengan cikgu agaknya ,dalah depan sekali ,depan cikgu ,berani pulak aku nak belai mata aku time tu ,hahahha


pukul 12 masuk kelas ,hahhaa belajar arab pulak ,ustaz potong rambut dooo .baru ah nampak macam laki ,hahahaa ,sebelum ni dari belakang macam perempuan aku tengok ,cakap bm pun aku takpaham ,tp dia sebot arab okaylahh .suara ustaz slowlahh ,kitorang pon mainmain ,nasib baik sebelum ustazah cuti bersalin haritu dah bagi satu set caracara nak jawab pmr ba punya ,dengan 40 karangan dooo hahaha hafallahhh banyakbanyak ,masuk pmr pon 3 or 4 je tajuk je ,hah pilihpilihh ,susahh doo nak hafal ,berbelitbelit lidah aku nak hafal banyakbanyak sekali .dah 1230 kitorang jeritjerit ,ustazustaz !! baliklahh ,dah balik ,bas tunggu dahtu nanti kena tinggallahh ,cepatlah ustaz !! nak dekat 1240 baru dpt keluar .kuang asam punya ustaz ! aku pun dah macam walkhaton dah tadi ,punyalah laju aku jalan .takut bas tinggal ,tengah panas terik lagi fooohhh ,nak mendaki naik atas lagi ,memangmemang tak penat poonnn !!


naik bas ,padat lagi ,budak petang yg jalan 3 and 4 tak turun lagi ,sabar jelaaa ,kerusi tu dah panggilpanggil aku suruh duduk ,tapi takde tempat ,haha padan muka kau ! diorang turun apelagi ,lesap ah aku terus duduk sorang menyandar ,dah layulayu doo mata haha,taklarat dahh nak bercakapgelakgelakkknakmamposs !!!


P/S :harini saya pindah ,babai bilik ,iloveyou <3

ASSALAMUALAIKUM (:

No comments: