Thursday 17 March 2011

ONE POIGNANT DAY

I can't texting everyone ! i can't on call like everyday !!
urghh ,kau memang dah tak sayang akukan SIMCARD ?
not phone fault okay ,SIMCARD sayang busuk masam wangi punya pasal .
jangan bagi aku perched macam ni dalam bilik woiyhy ,ponet den tengok phone ni ,
dengki dengki ! kau tau ? aku dengki tau kau tau ? aku dengki bila time cuti sekolah ni jugakla kau merengek rengek nak buat hal oh SIMCARD ! nvm ,nanti aku beli busuk masam wangi baru ,padan muka kau !
.
.
.
I've got message from athirah ,die ckp fudhail  5 nurani (2010) meninggal ,INNALILLAH .
pity him ,tak sempat amik result SPM ,23 mac okay , seminggu lg okay .
walaupun aku takkenal ,tp takpelah ,same same pray for him .
kite juga akan pergi jugak nanti menghadap ALLAH .not only him ,we too :)

ASSALAMUALAIKUM :)



No comments: