Friday 18 March 2011

LOVELY KNIFE :)

haihai berong semua XD
TODAY WAS A BEAUTIFUL DAY  ,kan sayang ? angguklah sikit .
okay ,bermulanya sebuah kisah dimana si comel sedang berada didapur bersama ibu tersayang ,
ibu masakmasak ,dan si comel  MENETAK NETAK green apple with bittergourd untuk buat jus ubat abahnya ,sambil si comel  ,bercakap cakap dan cakap lagi cakap cakap dgn ibunya ,TAKK !ohmygod !
si pisau pun melayang ke jari telunjuk kanan ,oke takpe ,sabaa lagi .
AFEWSECONDLATER ,si comel  meneruskan lagi ,cakap cakap dan cakap lagi dgn ibunya ,PHEWITTT !! si pisau pegi mengorat aku lagi dgn lebih bisanya ,lagi tajam nya menghiris jari tengah pulak ! fuhhh ,


ibu :KAU NI KENAPE ? NAK BAGI PUTUS JARI TU ?
      MCM TAKBIASE PULAK PEGANG PISAU !
me :bu ...sakit darah bykk...
ibu : habislah putus jari die ,nnti kawin takpyh sarung cincin .
me :( lagi menangis smbil mnjerit ) DIAMLAH BU !!
ibu :(sambil gelak ) dah pegi amik ubat gamat ,sapu ,pastu tutup dgn kapas .
adik :haha ,padan muka .
ibu :(gelak lg smbil sambung kan keje aku yg trbengkalai )
me : (duduk ,mkn nasi goreng pagi td ) T__T ....


KAU TAHU ! SAKIT WOIY ,SAKIT GILA WOIY !!

nasib lah takputus jari kau qila ,kalau tak ,fuhhh ,takmau aku pegi sekolah lg .

p/s : itulah tandanya pisau tu sayang aku ,takpe pisau ,aku memang suka pun kau cium aku macamtu ,memangla suka ,lainkali buat lagi ye ,AKUSUKAGILAKAUTAHU :D

ASSALAMUALAIKUM :)

No comments: